Zero

Beautiful In White (Demo) - Shane Filan

凌河洛:

中秋快乐,晚上遇到人表白,祝他们幸福。

甜如蜜的歌,仿佛梦境。

Not sure if you know this,不确定你是否知道这个,But when we first met,但当我们第一次见面的时候,I got so nervous I couldn't speak,我十分紧张我说不出话来,In that very moment,在那个特别的时刻,I found the one and,我找到了那个人,my life had found this missing piece,我的生活也找到了它缺失的部分,So as long as I live I love you,所以只要我活着我就会爱着你,Will heaven hold you,天堂会拥有你吗,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,And from now to my very last breath,而且从现在到我生命的尽头,This day I'll cherish,我都会珍惜这一天,You look so beautiful in white Tonight,今晚你穿白色婚纱真的很美,What we have is timeless,我们永恒拥有,My love is endless,我的爱没有尽头,And with this dream I Say to the world,我要对这个世界大声说,You're my every reason you're all,你是我所有可能的原因,that I believe in,你是我信仰的一切,With all my heart I mean every word,我说的是全世界,So as long as I live I love you,所以只要我活着我就会爱着你,Will heaven and hold you,天堂会拥有你吗,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,And from now to my very last breath,而且从现在到我生命的尽头,This day I'll cherish,我都会珍惜这一天,You look so beautiful in white Tonight,今晚你穿白色婚纱真的很美,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,so beautiful in white,穿白色婚纱如此动人,And if our daughter is what our future holds,如果我们的女儿是我们拥有的未来,I hope she has your eyes,我希望她能拥有你的眼睛,Finds love like you and I did,找到像你我之间这样的爱,Yeah, if she falls in love and we will let her go,如果她爱上了某个人我就会放她走,I'll walk her down the aisle,我会挽着她走过那条通道,She looks so beautiful in white,穿白色婚纱的她看起来很美,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,So as long as I live I love you,而且从现在到我生命的尽头,Will heaven hold you,天堂会拥有你吗,You look so beautiful in white,穿白色婚纱的你如此动人,And from now to my very last breath,而且从现在到我生命的尽头,This day I'll cherish,我都会珍惜这一天,You look so beautiful in white Tonight,今晚你穿白色婚纱真的很美,You look so beautiful in white Tonight,今晚你穿白色婚纱真的很美。

评论

热度(22)