Zero

On The Night Like This - MOCCA

sweetest:

一直想推荐的一曲,适合晚安。女孩的歌声温婉,轻盈可爱,四处虫鸣,动人的旋律,充满爱恋,柔情四溢,令心情愉悦,伴着甜蜜入梦。

mocca是印尼独立流行乐团的翘楚,音乐大都是轻快的,充盈着各种快乐的元素,表现了一种简单的执着。


《On The Night Like This 》歌词: 

On the night like this

There're so many things I want to tell you

On the night like this

There're so many things I want to show you


'Cause when you're around

I feel safe and warm

'Cause when you're around

I can fall in love every day


In the case like this

There are thousand good reasons

I want you to stay.. 


  在这样的夜晚
  有很多事情,我想告诉你一件事
  在这样的夜晚
  我还有许多想要告诉你

  当你在附近
  我觉得安全、温暖
  当你在附近
  我每天都在爱恋

  像这样的情况
  有千好理由
  我想要你留下来…

评论

热度(107)